Etykiety

2016-12-31

BLOGMAS 31/2016

Hej Kochani,
Witam Was w ostatnim poście z serii BLOGMAS 2016.
Dotrwaliśmy do końca serii i jednocześnie końca roku.
Ja jestem pewna swojego osiągnięcia, a czy Wy przebrnęliście ze mną przez ten miesiąc?
Po zobaczeniu statystyk wiem, że co najmniej kilkanaście osób było ciągle ze mną.
Dziękuję za to.
Chciałam pisać blogmasy codziennie, jednak wiemy, że dwa razy nawaliłam.
Jednak tak, czy inaczej, sporo napisałam w tym roku - 188 postów.
Nie spełniło się tylko jedno moje marzenie blogowe - 50tys. wyświetleń.
I tak się cieszę, że jest ponad 49tys.
Podczas zakładania bloga nie myślałam o takiej liczbie.
Mam nadzieję, że mnie nie opuścicie, a ja będę lepiej pisać.
Na przyszły rok postanowiłam sobie wrzucać więcej zdjęć.
Właśnie, w przyszłym roku nie będzie już świątecznych postów.
Nie wiem, co będę pisać, jak ich nie będzie.
Przyznam się, że były one moim ratunkiem.
Jeśli macie jakieś pomysły na tematy postów, czy nowe serie - śmiało piszcie.
Dobra, wczoraj wspomniałam o metamorfozie włosów.
Właśnie ją wykonałam.
Zdjęcia możecie zobaczyć niżej.
Efekty oceńcie sami.
Wiecie co?
Na zbliżający rok życzę Wam spełnienia marzeń i dotrzymania postanowień.
Byście poświęcili się temu, co wychodzi Wam najlepiej.
Mimo tego odkrywajcie swoje możliwości i talenty.
Chaotyczny post, ale wszystko chyba jest.
W takim razie do kolejnego roku.
Życzę miłego witania nowego roku.
Pozdrawiam
Nicki


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz