Etykiety

2016-12-24

BLOGMAS 24/2016

Hej Kochani,
Witam Was w Wigilię Świąt Bożego Narodzenia.
Z tej okazji życzę Wam, aby te święta były spędzone w gronie najbliższych.
Niech wszystkie Wasze życzenia się spełnia.
Żebyście nie chorowali, ciągle się uśmiechali.
Żeby te święta były lepsze od wszystkich wcześniejszych.
Żeby Was brzuchy nie bolały po świątecznym jedzeniu.
No i jeżeli byliście grzeczni (w to nie wątpię), to żeby Mikołaj Was odwiedził.
A na koniec życzę Wam, abyście z przyjemnością zaglądali na mojego bloga.
No i jeszcze białych świąt, bo w końcu jest to możliwe.
U mnie akurat pada śnieg.
Magia świąt, wszystko się może zdażyć.
Mam dla Was jeszcze świąteczną niespodziankę.
Otóż blogmasy będą do końca roku.
Mam nadzieję, że jesteście z tego powodu szczęśliwi.
Zauważyłam, że spodobał Wam się post o wigilii klasowej, co mnie bardzo cieszy.
Mam nadzieję, że dalej będziecie mnie czytać.
Wesołych Świąt
Życzę miłego dnia.
Pozdrawiam
Nicki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz