Etykiety

2016-12-19

BLOGMAS 19/2016

Hej Kochani,
Witam Was w kolejnym poście z serii BLOGMAS 2016.
Dzisiaj przygotowałam dla Was kolejną mini propozycję na prezent.
Będąc któregoś dnia w hipermarkecie B1 znalazłam się w dziale ze świeczkami.
Pierwsza jaką wzięłam była ładnie zapakowana, ale była bezzapachowa.
Natomiast druga znajduje się aktualnie w moim pokoju.
Dla mnie pachnie farszem do szarlotki.
Hmm, to pewnie dlatego, że jest o zapachu jabłek i cynamonu.
Zapach jest bardzo intensywny i kojarzący się ze świętami.
Pomimo mojego kataru bardzo wyraźnie czuję ten zapach.
Szkoda tylko, że nie było o zapachu piernika, czy czegoś takiego.
A może nie znalazłam...
Trzeba będzie jeszcze się przejść.
A może Wy widzieliście takie świeczki?
Jeżeli tak, to bardzo proszę o informacje, gdzie można je znaleźć.
Poniżej możecie zobaczyć zdjęcia mojego nabytku.
Jeszcze nie miałam okazji jej podpalić, ale myślę, że zapach będzie w całym domu.
Polecam nawet jako zwykłą ładnie pachnącą ozdobę.
A na zakończenie mały patencik:
Po wypaleniu całej świeczki można umyć "pojemnik" i zastosować jako szklanka/kubek.
Mam już w domu dwa takie naczynia.
Każda świeczka w "słoiczku" to 2w1.
Jeżeli jeszcze tego nie wypróbowaliście, to Was do tego zachęcam.
Życzę miłego dnia.
Pozdrawiam
Nicki



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz