Etykiety

2016-12-30

BLOGMAS 30/2016

Hej Kochani,
Witam Was w jednym z ostatnich postów z serii BLOGMAS 2016.
Wczoraj planowałam, że dzisiaj będzie sprawozdaniowy post.
Niestety, nie udało mi się zrobić jednej pracochłonnej czynności.
No dobra, może nie bardzo pracochłonnej.
Wzmianka o tym powinna się pojawić jutro, bo planuję to wykonać mimo wszystko w tym roku.
W sumie to mogę zdradzić o czym mowa.
Będę dekoloryzować swoje włosy.
Tak jest, oznacza to powrót do blondu.
Powiedziałam kiedyś mamie, że do świąt stopniowo będę wracać do blondu.
Udało się tylko "ombre", które zrobiłam w listopadzie.
Jakoś tak czas szybko zleciał.
Na nowy rok szykuję małą zmianę - nowy "imidż".
Jak już jesteśmy przy nowościach i nowinkach, to:
W środę zamówiłam trzy lakiery na www.dobrarada.com.pl
Dotarły do mnie dzisiaj około 12:30.
Co dziwne, wczoraj o 12:22 paczka była już w Zabłudowie.
Taaa, i szło kurierem.
Jakoś się nie śpieszył.
Przynajmniej dobrze, że zdążył w tym roku, bo na tym mi najbardziej zależało.
Co to za lakiery?
Są to lakiery z winylowymi cząsteczkami, lub po prostu lakiery winylowe.
Usłyszałam o nich na początku tego tygodnia i pomyślałam, że to najwyższy czas na wypróbowanie czegoś nowego.
Na początku skusiłam się na kolor perłowy księżyc, który wydawał mi się ciekawszy w Internecie.
Jednak nie jest aż tak źle - pod różnymi kątami widać różne księżycowe kolory.
Przechodzi przez srebro, szarości, a nawet brudną biel.
Na razie tylko ten lakier udało mi się przetestować.
Zamówiłam także jasny pastelowo-perłowy fiolet, który w rzeczywistości posiada dziwny kolor.
I ostatni czerwono-różowy, który także wydawał się inny.
No ale cóż, lakiery wyglądają lepiej poza buteleczkami.
Słyszałam, że lakiery te wytrzymują tydzień na paznokciach.
Zobaczymy, ile to będzie w moim przypadku.
A no tak, lakieru jest 10ml i kosztuje w okolicach 12 złotych bez promocji.
Są one z firmy YOKO i serii Find Your Colour.
Ja dorwałam na promocji, każdy w innej cenie, ale średnio 9,5zł.
Mam nadzieję, że się na nich nie zawiodę, bo szkoda by było tyle pieniędzy.
A Wy znacie/polecacie te lakiery?
Jakie są Wasze ulubione?
Chętnie wypróbuję coś nowego (oczywiście zaraz po tych).
Dobra, w końcu dotarłam do końca.
Czemu się cieszę?
Bo piszę ten post któryś raz z kolei.
Niestety w telefonie nie ma opcji cofnij.
I tak za każdym razem usuwałam cały tekst.
Mam nadzieję, że wszystko zawarłam, to co chciałam.
Życzę miłego dnia.
Pozdrawiam
Nicki

2 komentarze:

  1. Świetne lakiery, chętnie będę tu częściej zaglądać! Jeśli szukasz pomysłów na prezent dla przyjaciół zapraszam na pościel dla nastolatków https://zaira.pl/pl/c/Posciel-mlodziezowa/71. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję, miło mi.
    Z chęcią zajrzę do linku :)

    OdpowiedzUsuń