Etykiety

2016-12-12

BLOGMAS 12/2016

Hej Kochani,
Witam Was w kolejnym poście z serii BLOGMAS 2016.
Dzisiaj mamy Dzień Świątecznego Swetra.
W zasadzie mieliśmy, bo zostało już bardzo mało tego poniedziałku.
Ale może ktoś wcześniej o tym święcie słyszał?
Świąteczne swetry kojarzą mi się ze świątecznymi filmami.
Jakoś u nas nie są one tak popularne jak np. w USA.
Ja bardzo lubię takie sweterki.
W Mikołaje, renifery, choinki i inne ozdoby.
Niestety nie mam jeszcze takiego czegoś w szafie.
Chyba czas najwyższy sobie w końcu kupić.
Dzisiak do szkoły nałożyłam biało-kremowy sweter z dziurami.
Tylko on jakoś kojarzy mi się ze świętami.
Uważnie obserwowałam dzisiaj ludzi.
NIKT nie miał świątecznego swetra.
Nawet mało było zwykłych swetrów.
Dlatego też było słabe świętowanie.
W sumoe, skąd Ci ludzie mogli wiedzieć o tym święcie?
Przecież nikt normalny nie interesuje się takimi świętami.
No dobra, o kolejnym święcie napiszę o wcześniejszej porze dnia.
Tak żebyście mieli czas na świętowanie.
Życzę miłego dnia.
Pozdrawiam
Nicki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz