Etykiety

2016-12-28

BLOGMAS 28/2016

Hej Kochani,
Witam Was w kolejnym poście z serii BLOGMAS 2016.
Dzisiaj przedstawię Wam filmy (tytuły i zwiastuny), które obejrzałam w ciągu czterech ostatnich dni.
Czemu?
Nie wiem, po prosty są one związane z tym okresem świąteczno-sylwestrowym, albo i nie.
Kolejność jest przypadkowa, a raczej "pamięciowa" (film, który pamiętam, to piszę).
I tak oto mamy:
  • Sylwester w Nowym Jorku 
  • Dwanaście Choinek
  • Mama na obcasach
  • Świąteczna randka





W 1 i 3 filmie myślałam, że akcja potoczy się inaczej.
Na szczęście w końcu akcja mnie zaskoczyła.
W pozostałych dwóch typowo świątecznych filmach końcówka jak i tok akcji podczas całego filmu jakoś mnie nie zaskoczyły.
Jak dla mnie, są to dosyć przewidywalne filmy.
Taaak, wolę nie odgadywąć jak się skończy film.
Nie chcę pisać szczegółów z filmów, bo nie wiem, czy Wy już je widzieliście.
Jeśli nie, zachęcam Was do tego i podzielenia się opiniami po obejrzeniu.
Zaskoczyła mnie jeszcze bardzo gwiazdorska obsada w Sylwester w Nowym Jorku.
Nie spodziewałam się, że będę znała prawie wszystkich głównych aktorów.
W reszcie filmów też znalazły się znane nazwiska, ale w mniejszej ilości.
I to koniec kinomanii na ten rok.
Mało jej było, ale tematyka była poruszona, co oznacza mały sukces.
Mam nadzieję, że post choć krótki, to Wam się spodobał.
Życzę miłego dnia.
Pozdrawiam
Nicki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz