Etykiety

2016-12-02

BLOGMAS 2/2016

Hej Kochani,
Witam Was w drugim poście z serii BLOGMAS 2016.
Jak tam Wasze przedświąteczne nastroje?
Do świąt jeszcze daleko, ale już przynajmniej śnieg jest.
Mam nadzieję, że na święta też będzie...
Dzisiaj przedstawiam post z poczekalni.
Od kilku dni myślę nad jednym postem, który pojawi się już jutro.
Dzisiejszy post będzie taki jakby odkrywczy.
Otóż wczoraj będąc w Biedronce znalazłam się w części z herbatami.
Chciałam kupić jakąś owocową albo egzotyczną.
Ale wiecie co?
Rzuciła mi się w oczy granulowana herbata malinowa.
Pomyślałam sobie, że czemu nie spróbować.
Opakowanie jest dosyć duże (400g) w niskiej cenie - chyba 2,79zł.
Takim oto sposobem kupiłam wczoraj moją Granellę.
Po powrocie do domu postanowiłam ją wypróbować.
Zrobiłam jak w instrukcji, czyli do kubka wsypałam 3 łyżeczki granulek
i zalałam gorącą wodą (można też zimną).
Jak dla mnie, trochę za słabo czuć maliny.
Jednakże dzisiaj po powrocie, zrobiłam herbatę z 4 łyżeczek granulatu.
W smaku wyszła cudowna.
Dodatkowo cudowny zapach malin, który pogłębia aromaty herbaty.
Mam tylko nadzieję, że tego nie da się przedawkować.
Jeśli tak to szkoda, bo nawet "na surowo" jest smaczne.
Teraz się cieszę, bo przez 8 dni roboczych będę bardzo blisko Biedronki,
co oznacza kolejne zakupy herbat.
Może kupie też inne smaki?
Bardzo polecam ten rodzaj herbaty.
A może podzielicie się własnymi doświadczeniami z herbatami, 
albo macie ulubione herbaty godne polecenia?
Chętnie wypróbuję Waszych ulubieńców.
W takim razie czekam na komentarze.
Życzę miłego dnia.
Pozdrawiam
Nicki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz