Etykiety

2016-12-09

BLOGMAS 8/2016


Hej Kochani,
Witam Was w kolejnym poście z serii BLOGMAS 2016.
Cały dzień (dosłownie) zastanawiałam się, co dzisiaj napisać.
Będzie to nocny spontan.
Zdanie na dzisiaj brzmi: Nie siedź bezczynnie.
Powiem Wam, że ja tak nie umiem.
Jest to zdanie godne zapamiętania.
Nawet tańczyłam dzisiaj na w-fie 2 razy.
Dostałam propozycję pójścia do lekarza, który wyleczyłby moją agresję.
Ale czy lekkie uderzeniem zbiorem zadań do matematyki jest złe?
Według mnie nie, może wtedy można się czegoś nauczyć...
Oho, właśnie mój kot chodził po talerzach.
Ona to dopiero jest wariatka.
Dzisiaj po moim powrocie do domu przybijała mi piątki.
Nagrałam nawet film, który, jeżeli mi się uda, to wstawię.
Według mnie lepiej jest być energiczną osobą niż "zamuleńcem".
Wy też tak myślicie?
Życzę miłego dnia.
Pozdrawiam
Nicki 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz