Etykiety

2016-12-04

BLOGMAS 4/2016

Hej Kochani,
Witam Was w kolejnym poście z serii BLOGMAS 2016.
Dzisiaj przychodzę z pierwszą ozdobą świąteczną.
Zaczął się okres, kiedy pomarańcze w Biedronce są w promocji.
Są to najlepsze pomarańcze i warto na nie czekać.
Moja mama kupiła któregoś dnia kilka pomarańczy.
Mam dwa sposoby obierania pomarańczy.
Albo obieram jedną długą skórkę, albo kroję w małe kawałki.
Tym razem kroiłam na kawałki, po czym pomyślałam, że warto je wysuszyć.
Ułożyłam na grzejniku i po kilku godzinach skórki były gotowe.
Wrzuciłam je do pojemniczka i zostawiłam na biurku.
Kolejnego dnia obrałam dwie pomarańcze i postąpiłam jak w przypadku poprzedniej.
Wszystkie skórki są w jednym miejscu.
A teraz sposób użycia:
Kiedy chcę poczuć ten cudowny cytrusowy zapach, 
poprostu rozrywam jedną skórkę na małe kawałeczki.
Zapach nie utrzymuje się bardzo długo, 
lecz po powąchaniu zbiornika ze skórkami wciąż go czuć.
Dodatkowym plusem są pachnące pomarańczą ręce.
Zapach pomarańczy zawsze kojarzy mi się ze świętami.
A Wam jaki zapach kojarzy się ze świętami?
Życzę miłego dnia.
Pozdrawiam
Nicki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz