Etykiety

2016-12-15

BLOGMAS 15/2016

Hej Kochani,
Witam Was w kolejnym pośie z serii BLOGMAS 2016.
Dzisiaj przychodzę do Was z kolejnym świętem.
Mamy Dzień Herbaty.
Także wiem, że jest późno, ale jeszcze zdążycie wypić herbatkę :)
Po długim i ciężkim dniu można usiąść z kubkiem gorącej herbaty i się zrelaksować.
Tylko uwaga! Herbata zawiera teinę, która uzależnia.
W takim wypadku, lepiej nie przesadzajmy z piciem herbatek.
Ja ostatnio nie piję zwykłej herbaty.
Jestem wierna malinowemu napojowi z Biedronki, o którym pisałam na początku tej serii.
Ciekawostka:
Jeżeli herbata jest bez cukru, to piszemy herbata.
Jeżeli herbata jest z cukrem, to piszemy cherbata.
Ale lepiej zostańmy przy pierwszej wersji :)
Już niedługo będą typowo świąteczne posty, a w nich m.in.: pudełko origami, wigilia klasowa, pomysł na prezent i inne...
Mam nadzieję, że zachęciłam Was tym trochę.
Życzę miłego dnia.
Pozdrawiam
Nicki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz