Etykiety

2016-12-14

BLOGMAS 14/2016

Hej Kochani,
Witam Was w kolejnym poście z serii BLOGMAS 2016.
Gdyby nie dzisiejsze wydarzenie, nie wiedziałabym, o czym napisać tego posta.
Dobra, czas na krótką historię.
Skończyłam dzisiaj lekcje o 12:25 i miałam prawie 4 godziny wolne.
Pomyślałam, że udam się do galerii w celu dokompletowania prezentu dla Agaty.
Chciałam coś zobaczyć w Empiku, więc zaszłam przy okazji.
Chodziłam między półkami, aż natknęłam się na kolorowanki.
Luknęłam na kilka i już miałam odchodzić, lecz wzięłam jeszcze jedną do ręki.
I ta jedna to spełnienie moich marzeń kolorowankowych.
Kilkoro ludzi spojrzało się na mnie dziwnie, gdy powiedziałam głośno: Łaaaał.
Są tam "cienkie paseczki", czyli coś, na co czekałam.
Bez zastanowienia poszłam z nią do kasy.
Podsumowanie jest takie: przy okazji kupiłam prezent Agacie i sobie.
Już się nie mogę doczekać, aż zacznę tą kolorowankę kolorować.
Mam nadzieję, że Wy też się nie możecie doczekać nowych prac.
A to oznacza, że Art FREEday powróci już niedługo.
Poniżej możecie zobaczyć jak wygląda okładka i przykłady wnętrza książki.
Życzę miłego dnia.
Pozdrawiam
Nicki




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz