Etykiety

2016-12-23

BLOGMAS 23/2016

Hej Kochani,
Witam Was w kolejnym poście z serii BLOGMAS 2016.
Tak jak wspomniałam wczoraj, ten post będzie o prezencie, który dałam Agacie.
Na początku tylko powiem, że nie zrobiłam żadnych zdjęć.
Jednak postaram się wyszukać ciekawsze zdjęcia w Internecie i dodać pod tekstem.
Prezent zapakowany był w trzech torbach prezentowych.
Agata wiedziała, że dostanie jakąś bluzę, więc od niej zaczęła.
Zaraz po odwinięciu wstążki powiedziała, że nie spodziewała się bluzy z motywem Batmana.
W tej samej torbie znalazła także pudełko.
Po chwili odpakowywania, jej oczom ukazały się kupo-kapcie.
Ja nie wierzyłam, że je kupiłam, a ona, że je dostała.
Przynajmniej mam pewność, że się cieszy z prezentu i długo o nim nie zapomni.
Następnie wzięła zawartość największej torby.
A tam znalazły się m.in.: słodycze, naklejki z Minionkami i Avengersami, "perfumy" z minionków, szelki z linijką, etui na telefon z czachą, piórnik z długopisami, książka o Bieberze.
W ostatniej torebce znalazł się różowy misio, skarbonka z krówkami i kinder niespodzianki.
Takiej radości podczas rozpakowywania prezentu nigdy nie widziałam.
Ja także się cieszyłam i cieszę, gdy widzę taką radość.
Dawanie prezentów sprawia mi dużą radość.
A co u Was ją powoduje?
Już jutro Wigilia.
Jak tam przygotowania?
Już większość zrobiona czy zostawiliście sobie dużo roboty na jutro?
Mam nadzieję, że wszystko zdążycie zrobić i ja tak samo.
Życzę miłego dnia.
Pozdrawiam
Nicki


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz