Etykiety

2016-12-25

BLOGMAS 25/2016

Hej Kochani,
Witam Was w kolejnym poście z serii BLOGMAS 2016.
Dzisiaj mamy pierwszy dzień świąt.
Jak tam Wasze brzuchy?
Mój już ma dosyć jedzenia.
Na Wigilię pojechałam do babci do Białegostoku, a dzisiaj do drugiej babci.
Jutro na szczęście mam wolne od wyjazdów.
Szkoda tylko, że śnieg się już stopił.
Zniknął tak szybko, jak się pojawił.
Wspomniałam już o Wigilii, to teraz więcej szczegółów.
Wyjechałam z domu ok. 17, a wróciłam po 21.
U babci była też ciocia, więc ogólnie było nas 11.
Tak tak, odwiedził mnie Mikołaj.
W nocy poszłam na pasterkę.
O drugiej w nocy zaczęłam robić wuzetkę, którą udało mi się skończyć około 4.
Poszłam spać ok. 4:35, a wstałam o 10:40.
Teraz też już jest późno, czyli jutro tak szybko nie wstanę.
Dobrze, że pomiędzy świętami, a Sylwestrem jest wolne, bo bym się chyba nie przestawiła na wczesne zasypianie.
A jak u Was przebiegają święta?
Mam nadzieję, że wszystko jest w porządku.
Życzę miłego dnia.
Pozdrawiam
Nicki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz