Etykiety

2016-12-13

BLOGMAS 13/2016

Hej Kochani,
Witam Was w kolejnym poście z serii BLOGMAS 2016.
Dzisiejszy dzień był bardzo zwariowany.
Tym razem to moja zasługa.
Ostatnio usłyszałam w radiu o koncercie w Krakowie w ten piątek, na którym będzie Enrique Igesias.
Potem dowiedziałam się o jego kolejnym koncercie w maju w Gdańsku.
Dzisiaj powiedziałam o tym Agacie, a ona zwariowała.
Poszłyśmy zapytać się wychowawczyni, czy będzie można przesunąć maturę ustną.
Powiedziała, że tak, więc już w zasadzie możemy kupować bilety.
W ciągu kilku godzin byłyśmy totalnie nakręcone tym koncertem.
Zaczynamy uczyć się piosenek, dlatego cały wieczór słuchałyśmy tylko jego piosenek.
Nie wiedziałam, że tyle ich znam.
Może i nie za dużo, ale kilka jest.
Mamy jeszcze pięć miesięcy (koncert będzie 17 maja) na naukę.
To tyle informacji.
Może się spotkamy na koncercie ;)
Zostawiam Was teraz z losowo wybraną piosenką.
Życzę miłego dnia.
Pozdrawiam
Nicki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz