Etykiety

2016-12-21

BLOGMAS 21/2016

Hej Kochani,
Witam Was w kolejnym poście z serii BLOGMAS 2016.
Dzisiaj był u mnie ostatni dzień z lekcjami w tym roku.
Dlaczego dzisiaj, a nie jutro?
Jutro będą u mnie w szkole wigilie klasowe.
Będzie najprawdopodobniej jutro o tej wigilii post.
Nie mogę się już doczekać.
I mam nadzieję, że Wy też, chociaż nic o szczegółach nie wiecie, a ja skacze w środku z radości.
Ahhh, to już niedługo.
No właśnie, a jak Wasze przygotowania do świąt?
Szczerze wyznam, że u mnie dosyć cienko.
Jeszcze bardzo dużo trzeba ogarnąć, zrobić, przygotować, a jest już bardzo mało czasu.
W zasadzie narazie ogarnęłam tylko kurze i biurko w swoim pokoju.
Będzie co robić w piątek...
Ale zanim piątek, to:
Jutro pójdę z Agatą do pana od matematyki, żeby podpisał formurze zgłoszeniowe do konkursu.
Tak, zgłosiłyśmy się jako zespół do konkursu Matematyka stosowana, który organizuje Politechnika Białostocka.
Przy okazji chcę mu złożyć życzenia i dać czekoladową kupę.
Jestem ciekawa jego reakcji.
W sumie on wie, że jestem nienormalna, więc nie będzie aż tak bardzo źle.
A Wy będziecie mieć, czy już mieliście wigilie klasowe?
Może chcecie się podzielić, np. najśmieszniejszymi życzeniami, zabawną historią lub czymś innym?
Śmiało, nie krępujcie się.
Niezależnie od tego, co będziecie mieć jutro w szkołach, bawcie się dobrze.
Życzę miłego dnia.
Pozdrawiam
Nicki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz